پیشتاز استخدام (منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش) قبولی را با پیشتاز استخدام تجربه کنید
گروه آموزشی پیشتاز استخدام، اقدام به ارائه سوالات استخدامی آشنایی با فناوری های نوین آموزشی با تاکید بر تعریف مفاهیم، تکنولوژی آموزشی و انواع آن، سیستم مدیریت یادگیری، سیستم مدیریت محتوای یادگیری، آموزش و یادگیری الکترونیکی، ارزیابی مبتنی بر کامپیوتر، عناصر یادگیری، تکنولوژی آموزشی مبتنی بر مدارس، وسایل و رسانه های آموزشی برای آزمون استخدام آموزش و پرورش (آموزگار ابتدایی، دبیری، هنرآموز، استادکار و کیفیت بخشی) نموده است. این بسته شامل نمونه سوالات تالیفی آشنایی با فناوری های نوین آموزشی با قابلیت پرینت و دارای پاسخنامه تشریحی است. کارشناسان ما بر این باورند که این مجموعه عاملی مهم برای آمادگی شما در این آزمون بوده و قدمی مهم برای موفقیت در آن خواهد بود. با حل این سوالات، به طور کامل به سبک سوالات آزمون مسلط میشوید.
این فایل از برترین فایل های منبع فناوری های نوین آموزشی است و دارای بیشتربن تست (300) تست خط به خط است و میتوان بدون اغراق گفت بهترین منبع برای درس فناوری های نوین آموزشی است.
پس از خرید بلافاصله لینک دانلود برای شما به نمایش در میآید و یا میتوانید از قسمت فایل های خریداری شده اقدام به دانلود نمایید.
اخطار: هر گونه انتشار و کپی برداری از مطالب و جزوات سایت شرعا حرام و پیگرد قانونی دارد.
پیشتاز استخدام برترین آکادمی در زمینه منابع استخدامی آموزش و پرورش
نمونه سوالات:
1 - کدام روش یادگیری میتواند حداکثر استفاده را از هر دو محیط سنتی و مبتنی بر فناوری ببرد و یک محیط آموزشی غنی ایجاد نماید؟
(۱) یادگیری فراگیر محور
(۲) یادگیری ترکیبی
(۳) تدریس حل مساله
(۴) آموزش مجازی
پاسخ سایت پیشتاز استخدام گزینه ۲
یادگیری ترکیبی میتواند حداکثر استفاده را از هر دو محیط سنتی و مبتنی بر فناوری ببرد و میتواند موارد زیر را فراهم کند:
2- سه گذر اصلی در تاریخ تمدن بشری که نمایانگر عوامل قدرت تمدن ها بوده اند کدام اند؟
(۱) کشاورزی خدمات آموزش
(۳) صنایع آموزش سیاست
(۲) کشاورزی، صنایع اطلاعات
(۴) کشاورزی اطلاعات ارتباطات
پاسخ سایت پیشتاز استخدام گزینه ۲
فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش دگرگونی، فواید و چالشها) :
اگر سرعت را از ویژگیهای عصر حاضر بدانیم باید همسویی و همگرایی پیشرفتهای تکنولوژیکی را نیز جزء الزامات و ضروریات آن تلقی کرده زبانهای جبران ناپذیر اقتصادی ناشی از تعلل در کاربرد این فناوری را بپذیریم. در هزاره سوم میلاد مسیح اطلاعات به عنوان رکن اصلی قدرت تمدنها مطرح میشود. تاریخ گواه است که انسان، سه گذر اصلی در طول زندگی داشته است. در هر یک از این مراحل عواملی نمایانگر قدرت تمدن ها بوده است.
الف) کشاورزی
ب) صنایع.
ج) اطلاعات
3 - کدام گزینه تعریف جیمز براون از تکنولوژی آموزشی را به درستی بیان میکند؟
(۱) استفاده از وسایل سمعی و بصری برای جذاب کردن آموزش
(۲) استفاده از فناوریهای نوین به منظور کاهش هزینه های آموزشی مانند آموزش از راه دور و استفاده از اینترنت
(۳) طراحی اجرا و ارزشیابی نظام مند فرایند یاددهی یادگیری با استفاده از منابع انسانی و غیر انسانی
(۴) بهره گیری از ابزارهای دیجیتال برای تقویت یادگیری الکترونیکی
پاسخ سایت پیشتاز استخدام گزینه ۳
تعریف جیمز بروان از تکنولوژی آموزشی عبارت است از طراحی، اجرا و ارزشیابی نظام مند کل فرایند یاددهی یادگیری بر اساس هدفهای مشخص و نتایج تحقیقات در زمینه های یادگیری انسانی و ارتباط و همچنین به کار گرفتن مجموعه ای از منابع انسانی و غیر انسانی به منظور ایجاد آموزش موثرتر، عمیق تر و پایدار تر
4 - بر اساس دیدگاه ارتباط گرایی یادگیری چگونه شکل میگیرد؟
(۱) از طریق تکرار و تقویت
(۲) از طریق پردازش اطلاعات توسط ذهن فرد
(۳) از طریق بازخوردهای محیطی
(۴) از طریق شبکه سازی میان افراد و گروه ها
پاسخ سایت پیشتاز استخدام گزینه ۴
از طریق ارتباط گرایی میتوان بستری را برای هم افزایی و تشریک مساعی ذهنی و فکری افراد در راستای یادگیری کسب و توسعه دانش ایجاد کرد. در واقع ارتباط گرایی میتوان بدنه دانشی و تئوریک را برای استفاده از فناوریهای نوین و تکنولوژی آموزشی در راستای شبکه سازی بین افراد و گروه های گوناگون به منظور کسب دانش و یادگیری فراهم کند.
5 - طراحان آموزشی در رویکرد شناختی بر کدام یک از موارد زیر تمرکز دارند؟
(۱) تقویت رفتارهای آشکار
(۲) تحلیل محرک و پاسخ
(۳) فرایندهای ذهنی یادگیرنده
(۴) افزایش تکالیف عملی
پاسخ سایت پیشتاز استخدام گزینه ۳
طراحان آموزشی در دیدگاه شناختی به جای تاکید بر رفتار بیرونی بر فرایندهای ذهنی تاکید دارد و آن را برای افزایش اثر بخشی آموزش بهره میبرند به جای تکلیف و موضوع که در رویکرد رفتارگرایی وجود دارد، شناختگرایان بر تحلیل یادگیرندگان تاکید دارند.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |